عشقـــــــــــــــــــــــــم محمد................................................................
 
در خانه ام به جای تو آه است خوبِ من ............
دنیایِ خالیِ از تو سیاه است خوبِ من ........................................
تا کِی نیای و تا کِی نبینمت ؟
دیدارِ تو دوایِ نگاه است خوبِ من ............
دل آن پلنگِ زخمیِ عشق است پیش تو
در انتظارِ رویتِ ماه است خوبِ من .........
در شامگاهِ حادثه بغضم گرفته است
دریای اشک تازه به راه است خوبِ من ..........
یک کاسه آبِ دلهره از چشمِ من بنوش
وقتی به جای دیده دو چاه است خوبِ من ............
گاهی بیا به عاشقِ خود سر بزن برو
این عاشقی که تشنه ی گاه است خوبِ من ...............
مثل درختِ سِن زده از هم گسیخته ام
بی تو تمامِ میوه تباه است خوبِ من .........................
 
آپلود عكس رایگان و دائمی

 




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







. .

. .